Sunday, January 13, 2013

2013 BERTANDANG LAGI

ASSALAMUALAIKUM/SALAM SEJAHTERA,

Rakan-rakan guru dan pelajar-pelajar yang dikasihi sekalian,

     Alhamdulillah, 2013 telah bertandang. Syukurlah kerana dengan kemurahan-Nya kita diberi kesempatan menghirup udara kehidupan dan usia kita dipanjangkan dalam sihat dan bahagia.

     Terlebih dahulu saya memohon maaf atas kelewatan berinteraksi di laman maya ini. Dalam waktu yang terdekat ini, saya terlalu sibuk dengan persiapan terakhir modul edisi 2013. Insya-Allah dalam masa 2 minggu keluarlah.

     Bagi memenuhkan janji saya dulu, insya-Allah dalam beberapa hari lagi, akan saya buat ulasan penuh soalan kertas 1 SPM 2012. Ulasan tersebut penting untuk panduan guru-guru mengenal pasti kehendak soalan. Contoh jawapan untuk semua soalan tersebut pula telah saya masukkan ke dalam modul saya.

     Terima kasih yang tidak terhingga kepada sahabat dan taulan yang tidak putus-putus memberi saya teguran dan dorongan. Semua itu memberi suntikan semangat untuk saya terus menulis. Kita jumpa lagi

Terima kasih.

Alhamdulillah, tabarakallah. Inilah wajah muka depan modul saya.



No comments:

Post a Comment