Tuesday, November 15, 2011

SELAMAT TINGGAL 2011

    Kelmarin 14 November 2011, bermulalah suatu debaran beralun dan berombak dalam benak anak-anak didik calon-calon SPM.  Akhirnya debaran itu berlalu juga. Ramai yang tersenyum puas kerana segala penat jerih berjaya direalisasikan dengan jawapan yang cukup meyakinkan. TAHNIAH! untuk anak-anak didikku di SMT ALOR SETAR. TAHNIAH! untuk semua anak-anak didik di seluruh Malaysia yang turut menjadi penggemar medan blog saya.

     Selayaknya saya bersyukur kerana soalan 2 Kertas 1 sangat bertepatan dengan soalan dalam modul saya Edisi 2011 (SOALAN 7 MS 56) dan Edisi 2010 (SOALAN 4 MS 50 & SOALAN 12 MS 56). Selain itu, sumbangan saya dalam rangka isi karangan Trier Ng2 Malaysia juga turut membantu pelajar. Alhamdulillah, segala usaha kita dirahmati Allah.

    Atas kejayaan tersebut, saya beriltizam  meneruskan usaha murni melalui bimbingan maya ini untuk sesi 2012. Insya-Allah, siri yang akan datang bakal menemui rakan-rakan guru dan pelajar sekalian pada awal Januari. JANGAN TERLEPAS MENGIKUTI SETIAP RUANG YANG BAKAL SAYA SAJIKAN.


SEMOGA 2011 KITA TINGGALKAN DENGAN JAYANYA DAN KITA TEMPUHI 2012 DENGAN ILTIZAM YANG LEBIH TINGGI. SALAM HORMAT.



KELUARGA BESARKU. B A H A G  I A !


No comments:

Post a Comment