Wednesday, October 29, 2014

RALAT

Assalamualaikum

Dengan segala dukacita, saya ingin memaklumkan, penyebaran maklumat salah tentang diri saya yang kononnya saya sebagai KETUA PASUKAN PEMERIKSA KERTAS 1 adalah tidak benar sama sekali.

Atas segala kerendahan budi dan diri yang tidak sehebat mana, saya memohon supaya maklumat yang bukan-bukan tentang diri saya hendaklah dihentikan. Rakan-rakan dan para pelajar yang berminat dengan idea karya saya amatlah dialu-alukan. Semua bahan yang dimuatkan sebagai sumber sokongan yang mudah dan murah terutama kepada pelajar-pelajar yang tidak mampu untuk membeli buku.

Bermula dari sekarang berhentilah daripada membuat segala spekulasi. Saya tidak minta nama diangkat dan dijulang pada tempat yang salah.

Terima kasih.

7 comments:

  1. abes tu whatapps yg disebarkan tu Daripd siapa sebenarnya?? maklumat tu sahih atau tidak??

    ReplyDelete
  2. takpe cikgu. yg penting ialah ilmu yg ckg dah sampaikn dlm blog ni. sgt3 bermanfaat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedih juga rasa hati apabila sumbangan yang begini susah saya buat khusus untuk anak-anak miskin yang tidak mampu membeli buku-buku masih ada pihak yang mengkritik. Insyaa-Allah, Tuhan maha mengetahui. Terima kasih baNana.

      Delete
  3. Takpa cikgu saya tahu niat cikgu ikhlas nak tlong kerana Allah....sungguh besar pahala mu guru tlh mlahirkan ramai orng yg berjaya...ty cikgu :)

    ReplyDelete